შეფასება


                ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაციის შეფასების სქემა:
კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
მაღალი

პირობასთან შესაბამისობა




იცავს დროის ლიმიტს
0
0,5
1

იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები, დასკვნა)
0
0,5
1

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები




მსჯელობისას იყენებს სათანადო სინტაქსურ კონსტრუქციებს;
0
1
2

მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
0
1
2

გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
0
0,5
1

ენობრივი უნარ-ჩვევები




მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით,
0
0,5
1

იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს
0
0,5
1

შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები




აქვს საინტერესო მოსაზრებები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
0
0,5
1



















სადისკუსიო ჯგუფების საქმიანობის შეფასება
სახელები.............................................................................................თარიღი....................
სადისკუსიო თემა:...............................................................................
 შეფასების კრიტერიუმები
 
 დიახ
 
 არა
 
 ზოგჯერ
 
 დისკუსიის პროცესში ყველა მონაწილეობდა და გამოთქვამდა აზრს. კომუნიკაცია ინტერაქტიური იყო.
 
  
 
  
 
  
 
 ჯგუფი მეგობრულად იყო განწყობილი, მონაწილეები ერთმანეთს მხარს უჭერდნენ.
 
  
 
  
 
  
 
 ჯგუფის წევრები ხშირად სვამდნენ შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად და დისკუსიის პროცესის სრულყოფისათვის.
 
  
 
  
 
  
 
 დისკუსია ჯგუფში თემას არ გასცილებია
 
  
 
  
 
  
 









ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

მოსწავლეთა ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

მთვარე– დამაკმაყოფილებელი
ვარსკვლავი-კარგი
მზე-წარმატებული
კვლევა:დაკვირვება,აღწერა და კლასიპიკაცია
არასწორად აკვირდება,ვერ ამიოცნობს და არწერს ობიექტებს
ნაწილობრივ სწორად ამოიცნობს,აღწერს და აჯგუფებს ობიექტებს მათი მახასიატებლების მიხედვით.
სრულყოფილად სეუძლია ობიექტების ამოცნობა,აღწერს და აჯგუებს  მათ  ახასიათებლების მიხედვით.
აზრის ჩამოყალიბება და მიწიდება
არასწორად  აყალიბებს აზრს.ვერ ფლობს უმარტივესი ობიექტევის  ცნებებს და ტერმინებს
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს,ნაწილობრივ ფლობს უმარტივესი ობიექტების ცნებებს და ტერმინებს .
სრულყოფილად აყალიბებს აზრებს,კარგად იცნობს უმარტივესი ობიექტების  ცნებებსა და ტერმინებს.
ნამუშევრის ორგანიზება
არ შეუძლია ნამუშევრის ორგანიზება.ვერ აკეთებს ჩანაწერებსა თუ ჩანახატებს.
ნაწილობრივ სწორად შეუძლია  მარტივი ინსტრუქციების შესრულება,ჩანაწერისა და ჩანახატის გაკეტება.
სრულყოფილად შეუძლია ნამუშევრის ორგანიზება,მარტივი ინსტრუქციების შესრულება,ჩანაწერებისა და ჩანახატების გაკეთება.
დასკვნის გამოტანა და განზოგადება
ცდაზე ექსპერიმენტსა თუ დაკვირვების შედეგად ვერ გამოაქვს სათანადო დასკვენბი.არ შეუძლია განზოგადება.
ნაწილობრივ შეუძლია ცდაზე,ექსპერიმენტზე,მოვლენაზე  დაკვირვების შედეგად დასკვნების გამოტანა,ცდილობს განზოგადებას.
სრულყოფილად სეუძლია ცდაზე,ექსპერიმენტზე თუ მოვლენაზე დაკვირვების შედეგად სათანადო დასკვნების გამოტანა,აგრეთვე განზოგადება.
დისციპლინისა და ლიმიტის დაცვა
არ არის დისციპლინირებული.არ შეუძლია დროის ლიმიტის დაცვა.
არის ნაწილობრივ დისციპლინირებული,ხანდახან იცავ დროის ლიმიტს.
არის  დისციპლინირებული,ყოველთვის იცავს დროის ლიმიტს.
ჯგუფში შეთანხმებულობა,თანამშრომლობა
ვერ მუშაობს ჯგუფში შეთანხმებულად,ვერ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
ჯგუფის ყველა წევრთან ვერ მუშაობს შეთანხმებულად,ჯგუფის ზოგიერთ წევრთან უჭირს თანამშრომლობა.
შეთანხმებულად  მუშაობს ჯგუფში,კარგად თანამშრომლობს ჯგუფის ყველა წევრთან.

No comments:

Post a Comment