ზეპირი გამოსვლა/პრეზენტაციის შეფასების სქემა:
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
| |
პირობასთან შესაბამისობა
| ||||
იცავს დროის ლიმიტს
|
0
|
0,5
|
1
| |
იცავს პირობის შინაარსობრივ მოთხოვნებს (მოსაზრება, არგუმენტები, დასკვნა)
|
0
|
0,5
|
1
| |
კომუნიკაციური უნარ-ჩვევები
| ||||
მსჯელობისას იყენებს სათანადო სინტაქსურ კონსტრუქციებს;
|
0
|
1
|
2
| |
მოჰყავს ადეკვატური არგუმენტები და მაგალითები
|
0
|
1
|
2
| |
გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
|
0
|
0,5
|
1
| |
ენობრივი უნარ-ჩვევები
| ||||
მეტყველებს გასაგებად, სალიტერატურო ენის ნორმების დაცვით,
|
0
|
0,5
|
1
| |
იყენებს მსჯელობითი ტექსტისათვის დამახასიათებელ ენობრივ-გრამატიკულ ფორმებსა და ენობრივ კონსტრუქციებს
|
0
|
0,5
|
1
| |
შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები
| ||||
აქვს საინტერესო მოსაზრებები, მოჰყავს ორიგინალური არგუმენტები, მაგალითები
|
0
|
0,5
|
1
| |
სადისკუსიო ჯგუფების საქმიანობის შეფასება
სახელები.............................................................................................თარიღი....................
სადისკუსიო თემა:...............................................................................
შეფასების კრიტერიუმები
|
დიახ
|
არა
|
ზოგჯერ
|
დისკუსიის პროცესში ყველა მონაწილეობდა და გამოთქვამდა აზრს. კომუნიკაცია ინტერაქტიური იყო.
| |||
ჯგუფი მეგობრულად იყო განწყობილი, მონაწილეები ერთმანეთს მხარს უჭერდნენ.
| |||
ჯგუფის წევრები ხშირად სვამდნენ შეკითხვებს აზრების დასაზუსტებლად და დისკუსიის პროცესის სრულყოფისათვის.
| |||
დისკუსია ჯგუფში თემას არ გასცილებია
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
მოსწავლეთა ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
მთვარე– დამაკმაყოფილებელი
|
ვარსკვლავი-კარგი
|
მზე-წარმატებული
| |
კვლევა:დაკვირვება,აღწერა და კლასიპიკაცია
|
არასწორად აკვირდება,ვერ ამიოცნობს და არწერს ობიექტებს
|
ნაწილობრივ სწორად ამოიცნობს,აღწერს და აჯგუფებს ობიექტებს მათი მახასიატებლების მიხედვით.
|
სრულყოფილად სეუძლია ობიექტების ამოცნობა,აღწერს და აჯგუებს მათ ახასიათებლების მიხედვით.
|
აზრის ჩამოყალიბება და მიწიდება
|
არასწორად აყალიბებს აზრს.ვერ ფლობს უმარტივესი ობიექტევის ცნებებს და ტერმინებს
|
ნაწილობრივ სწორად აყალიბებს,ნაწილობრივ ფლობს უმარტივესი ობიექტების ცნებებს და ტერმინებს .
|
სრულყოფილად აყალიბებს აზრებს,კარგად იცნობს უმარტივესი ობიექტების ცნებებსა და ტერმინებს.
|
ნამუშევრის ორგანიზება
|
არ შეუძლია ნამუშევრის ორგანიზება.ვერ აკეთებს ჩანაწერებსა თუ ჩანახატებს.
|
ნაწილობრივ სწორად შეუძლია მარტივი ინსტრუქციების შესრულება,ჩანაწერისა და ჩანახატის გაკეტება.
|
სრულყოფილად შეუძლია ნამუშევრის ორგანიზება,მარტივი ინსტრუქციების შესრულება,ჩანაწერებისა და ჩანახატების გაკეთება.
|
დასკვნის გამოტანა და განზოგადება
|
ცდაზე ექსპერიმენტსა თუ დაკვირვების შედეგად ვერ გამოაქვს სათანადო დასკვენბი.არ შეუძლია განზოგადება.
|
ნაწილობრივ შეუძლია ცდაზე,ექსპერიმენტზე,მოვლენაზე დაკვირვების შედეგად დასკვნების გამოტანა,ცდილობს განზოგადებას.
|
სრულყოფილად სეუძლია ცდაზე,ექსპერიმენტზე თუ მოვლენაზე დაკვირვების შედეგად სათანადო დასკვნების გამოტანა,აგრეთვე განზოგადება.
|
დისციპლინისა და ლიმიტის დაცვა
|
არ არის დისციპლინირებული.არ შეუძლია დროის ლიმიტის დაცვა.
|
არის ნაწილობრივ დისციპლინირებული,ხანდახან იცავ დროის ლიმიტს.
|
არის დისციპლინირებული,ყოველთვის იცავს დროის ლიმიტს.
|
ჯგუფში შეთანხმებულობა,თანამშრომლობა
|
ვერ მუშაობს ჯგუფში შეთანხმებულად,ვერ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან.
|
ჯგუფის ყველა წევრთან ვერ მუშაობს შეთანხმებულად,ჯგუფის ზოგიერთ წევრთან უჭირს თანამშრომლობა.
|
შეთანხმებულად მუშაობს ჯგუფში,კარგად თანამშრომლობს ჯგუფის ყველა წევრთან.
|
No comments:
Post a Comment